måndag 22 augusti 2011

Nu är det dags att sätta fart.

Bråda tider, bara fem dagar kvar innan den årliga Konst och Kaffe i Glanshammar. Jag har varit fullt upptagen med en Londonresa, jobb resa och golfhelg i Töreboda med damerna i Kårsta GK. Egentligen är jag jätte trött men har ändå haft energi och lyckats sy tre pocketfodral i dag. För någon vecka sedan fick jag mina tygtaggar och nu kan jag sy fast dem på mina alster. F.O.T och två små fötter är min symbol. Det betyder Fleecesockor och trollsländor. Jag har fått hjälp av dottern för hon tycker att min logga är alldeles för lång.
Tygerna är inköpta på S&S i Malmö.






Nu försöker jag uppdatera min blogg lite oftare och sätter också lite press på mitt skapande.

2 kommentarer:

  1. Du har ett högt tempo, men så får du ju otroligt mycket gjort också!

    Vilka härliga tyger, gillar alla tre färgställningar! Måste nog ta mig till S&S i höst. Har hört att det nu även finns en butik i Göteborg och det är ju lite närmare än Malmö.

    Vilket schysst sammarbete med dottern, namntaggen blev ju jättesnygg!

    ...och till sist hoppas jag du får en härlig helg i Glanshammar!

    SvaraRadera
  2. Snygga! Hoppas det blir bra i helgen.

    Kram
    annika

    SvaraRadera