torsdag 24 februari 2011

Armband och örhängen

Känner mig riktigt nöjd över mitt senaste projekt gummiringsarmband. Tack Monika för idén. Det gick åt mycket ringar eftersom de var ganska små men jag känner mig riktigt nöjd. Tror jag ska skaffa fler ringar och göra mer, kostar en del men så snyggt tycker jag.

Suddigt som vanligt (inte lätt fota samtidigt som man står modell) men det kommer bättre bilder längre fram. På mässan köpte jag lite frukter som blev till örhängen. Snyggt till en sommarklänning, läääntar.


Sen blev det två andra armband också, fler under tillverkning längre fram.


I går kväll lyckades jag knåpa ihop två stickade romber. De var riktigt roliga att göra så nu blir det en till innan jag kan sticka ihop dem och sen fortsätta på en sjal. Bilder kommer senare när jag kommit en bit. Garnet är i alla fall Delight från Drops. Det är mest ull men lite polyamid också. Skönt att sticka med och nu kommer mina korta bambustickor till användning.

3 kommentarer:

  1. Tack!
    Är nöjd, kommer mer så småningom.

    SvaraRadera
  2. Hej Heidi! Kul att kika runt på alla dina spännande projekt...Så mycket fint!
    Pröva att vänsterklicka 2 ggr på beskrivningen till Shellys Blankie. Om bilden inte förstorar sig så hör av dig igen. Jag kan skriva av den och maila dig.
    Anna-Lena

    SvaraRadera