torsdag 4 november 2010

Ännu en väska

Jag som skulle göra något annat hade jag tänkt, men så blev det en väska till. Nu provade jag att använda vanligt vlieselin som mellan lägg i stället för plattvadd och det gick ju utmärkt. Det gick både lättare och snabbare att sy.
Tygerna den här gången är faktiskt från Ikea. Jag hittade inget knytband som passade så den är utan så länge. Vi får se om jag hittar något på mässan. Det gick ganska fort att skapa väska så jag har även hunnit med en och en halv timmes promenad, latat mig framför tv och sovit en stund. I morgon blir det gymmet och en god lunch med Ingegerd. Får se om jag skapar något efter det. Dags för stickningen, nu blir det mössa igen som jag inte är klar med.




Det kommer även på den här väskan att vara tryckknappar som låsanordning.

1 kommentar:

  1. Hallå, det var ju små börsar!!!!!
    Haha, bara skojar - gillar verkligen din väskmodell och dina dagsaktiviteter!
    Ha en trevlig dag imorgon oxå = )
    Kram

    SvaraRadera