måndag 8 november 2010

Mässalster

Här kommer det jag handlade på mässan. Tyckte att jag handlade sååå mycket men nu när jag plockade upp sakerna så var det inte mer än det här. Men i och för sig så, i min hjärna finns det gott om uppslag från mässan så det får jag väl ändå vara nöjd över. Får passa på att be om ursäkt för mitt misstag att skriva att jag skulle till Kista mässa på syfestival när det var till Älvsjömässan. Hoppas ingen åkte fel som vi.
                                    Det blev både Alpacka garn, band till väska och roliga tant tyger.
                        Visst är de roliga. Den till vänster är bara en av flera tanter på tygbiten.
                               
Inköp och stöd till rosa bandet. Det här är en del av ett stort lapptäcke, som ska broderas och appliceras.Det ska föreställa shoppande tanter i en skoaffär. Vad jag ska göra med detta vet jag inte men kul är de trots dålig bildkvalitet.

1 kommentar:

  1. Åhhhhhh, vilka läckerbitar du har shoppat!
    Tyget var ju helt underbart och garnet, ja det är ju också underbart att jobba med.
    Hoppas att vi i VBK kanske kan ta oss till någon symässa eller egentligen vart som = )¨
    Kram

    SvaraRadera